INSTAWEEK MELISSA SCHRIJFT #7.


Instaweek nummero zeven is een feit! Wat gaat de tijd toch snel en wat beleef ik toch een boel plezier sinds de start van mijn blog. Het lijkt wel of ik met de dag creatiever wordt. Daarnaast kom ik nu ook op leuke plekjes waar ik anders nooit was gekomen. Instaweek 7 is een drukbezette week. Lees daarom maar gauw verder..

Deze instaweek startte op donderdag 26 juni. Op deze dag was ik op mijn werk. Ik werk de laatste tijd vaak omdat ik een paar maandjes studievertraging heb opgelopen. Vervelend, zou je denken! Ik heb, mede door deze studievertraging geleerd, dat het belangrijk is om naar je intuïtie te luisteren en tijd te nemen voor jezelf als dat nodig is. Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik veel meer in 'balans' ben dan enkele maanden geleden. Ik sta nu weer sterk in mijn schoenen om met frisse moed in september te gaan starten met afstuderen! Dat komt mede door alle leuke dingen die ik doe op dagen dat ik vrij ben van mijn bijbaantje. Soms heb je even een soort van 'pauze' nodig om te rusten zodat je later weer opnieuw kunt beginnen met een frisse start.
IMG_20140702_181956

Op vrijdag was ik vrij. 's Avonds vierde ik mijn verjaardagsfeest voor enkele vrienden en vriendinnen. Overdag heb ik een beetje in Nijmegen Centrum rondgestruind voor leuke spulletjes voor het feest en om 20.30 uur kwamen de gasten. Ik heb een geweldige avond gehad met lieve en leuke mensen. Om 02.00 uur viel ik doodmoe mijn bedje in.
IMG_20140702_182555      IMG_20140702_223010

Zaterdagochtend stond ik een beetje bijtijds op om de rommel van het feest op te ruimen. Toen alles weer netjes was opgeruimd maakte ik een heerlijke smoothie voor mezelf. 's Avonds gaf ik, samen met Timothy, een optreden bij de Compagnie tijdens 'De Morning After'. Na ons optreden bleven we nog even om lekker samen te dansen! Het was een geslaagde avond!
IMG_20140628_114530      IMG_20140702_223723

IMG_20140702_182501      IMG_20140702_224148

Zondagochtend moest ik vroeg uit de veren. Ik mocht die dag model staat voor TAJ. TAJ is opgericht door twee vriendinnen van me. TAJ staat voor 'Trouw Aan Jezelf'. Met TAJ wordt er, door middel van verkoop van fair trade geproduceerde ringen, bewustzijn gecreërt rondom de beauty van het trouw zijn aan jezelf,  het vinden van die kern van waaruit je nog krachtiger, lichter en liefdevoller kunt leven. Een mooie gedachte, vind ik. We trokken met enkele prachtige meiden het bos in, in Berg en Dal, om daar de hele dag prachtige foto's te schieten voor de nieuwe collectie ringen die binnenkort op de website verkocht wordt. Het was voor mij een hele beleving! Zeg nou zelf, je zit niet elke dag in een hutje, in een prachtig bos, in je pyjama.. 's Avonds werd ik door vriendlief opgehaald om op te treden in Cuijk bij Zorgcentrum Maartenshof, met de band Riley's. Het was een geslaagde dag! We waren net op tijd terug voor het voetbal. In de pauze van de wedstrijd ontpopte onze hond Bolt zich tot een heuse voetballer.
IMG_20140702_182401      IMG_20140702_225930

Maandag had ik een dagje vrij. Dat had ik ook wel even nodig na zo'n weekend. Ik besloot er op uit te trekken om hotspots te gaan checken in; Utrecht! Na mijn afspraak in Arnhem, sjeesde ik dan ook direct door naar Utrecht samen met mijn goede vriend, Thijs. Ik bezocht daar de healthy hotspot 'Yoghurt Barn', je leest mijn ervaringen hier. Ook heb ik nog een andere leuke hotspot ontdekt, onder andere in het hotspot-boekje dat deze week bijgevoegd zat bij tijdschrift de VIVA. Deze hotspot zal ik binnenkort met jullie delen op mijn blog.
IMG_20140630_114216      IMG_20140630_121148

IMG_20140630_125153      IMG_20140702_230700

IMG_20140702_073130

En toen was het alweer juli! Wat gaat de tijd toch snel!
IMG_20140701_231820

Woensdag heb ik wederom een dagje gewerkt en 's avonds ging ik samen met oma en mama kijken naar de slotdag op de basisschool waar mijn broertje op zit. Joey had zelf ook een rol in de Musical 'Minoes', die op deze avond werd vertolkt!

Vandaag is het alweer donderdag en werk ik weer een dagje bij mijn bijbaan. Dit weekend zit weer vol leuke dingen, die zijn te lezen in mijn volgende Instaweek. Tot volgende week!

eingreet
Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen: